nettanbergh.blogg.se

Va ovĂ€ntat...😄

Kategori: Min vardag 2018

Fick en jĂ€kla att göra pĂ„ eftermiddagen och inte blev jag klar med allt jag tĂ€nkt. 
Mötte upp ann6en stund pÄ jobbet sÄ gick lite senare frÄn jobbet. Men vad gjorde det- jag skulle inte handla pÄ vÀgen hem eftersom Christer skulle göra det dÄ han ville köpa kaffet. TRODDE JAG JA !!!

Kom hem och mötte Christer vid dörren som fyllt slĂ€pkĂ€rran pĂ„ skrĂ€p jag rensat ut bl.a. Jag gick in och gav hundarna mat och bytte om till bekvĂ€mare klĂ€der och andades lite. Christer ringde efter en stund dĂ„ jag skulle flytta pĂ„ bilen sĂ„ han kom in med sin och slĂ€pkĂ€rran. Och jag fick gĂ„ in och hĂ€mta plĂ„nboken och Ă„ka och handla. Ha ha ! 😄

Nu har vi middagar hemma till pĂ„ torsdag. Och dyrt blev det ocksĂ„ - kaffet, en lĂ„ngsida med lax och wannabi  rĂ€kor som vi ska ha till middagen ikvĂ€ll. Egentligen ville jag ha rĂ„a rĂ€kor men det hade dom inte i vĂ„r affĂ€r. 
Men det Ă€r ju lön snart igen som tur Ă€r. 

En vaniljlatte satte fint nu efter att det Àr inplockat och jag ska snart börja ,ed middagen.

Kommentera inlÀgget hÀr: