nettanbergh.blogg.se

Lunch

Kategori: Min vardag 2018

Förmiddagen har tickat på som vanligt med jobb. Efter att ha jobbat nån timme så fixade jag frukost. Jag hade glömt att koka ägg så det fick bli en macka. Men var också sötsugen så det fick bli lite gott också för en gångs skull. 😊

Just nu har jag lunch och det fick bli lätt med macka också då jag inte fixade nån matlåda igår kväll. Men ikväll blir det desto godare middag och matlåda ska fixas. 

Inte är det skönt ute idag och jag är glad att jag har min poncholiknande rosa filt på jobbet som jag kan kasta om axlarna. Var tog värmen vägen ? 

Men det är ju midsommar på fredag och då brukar det ju vara kallt. Ha ha ! Lika bra att vänja sig.

Det blir varmt och skönt istället om ...
... tillsammans med mamma.
Planeringen är i full gång som vanligt! Ha ha ! 
Kommentera inlägget här: