nettanbergh.blogg.se

Roliga formar eftersökes

Kategori: Min vardag 2018

Godmorgon. 
Har varit uppe sen 8 som vanligt och intagit en kaffe i solen.
Solen kämpar sig fram mellan molnen och det blåser en del. 
Jag vill ju sitta i en stol och sola och hoppas på det under dan. 😊

Igår tog vi upp vår första potatis ur landet. Tyckte vi tog upp så pass mycket att vi skulle kunna steka men den var så god så den gick åt. 😄 Vi får gräva upp mer idag.

Vad ska man göra idag ? 
Jag ska börja med att käka mina ägg jag kokat och sen får vi se vad dagen erbjuder. Har suttit och tittat runt på nätet när det gäller att gjuta i betong och fått lite idéer. Att göra egna latexformar verkar också kul men då måste man ju också ha nån rolig form att pensla också 😄. Jag har en form hemma som jag fick i paketet häromdagen men vill självklart ha fler.
Det kanske blir dagens mission. 
Kommentera inlägget här: