nettanbergh.blogg.se

Planering

Kategori: Min vardag 2018

Hur fuktigt är det inte ute ?! 
Jag har plockat av alla gröna och röda krusbär och rensat lite där vi har våra bär.
Har inte mätt upp hur mycket det är men det var mer än jag trodde 

Kylskåpet har blivit rensat, oxfilén jag köpte igår delade i 3 bitar och instoppade i frysen. 

Har kollat på mina fröpåsar jag sparat vad det är för nått jag sådde i försomras för jag har 7 krukor som jag inte vet vad det är. Jag vet att jag sått 3 olika sorters frön från Kina men jag glömde markera vad som är vad och växer gör det så får fortsätta pyssla om alla så får vi se om det händer nått mer än bara gröna blad av olika slag. Haha

Nu är det dax att åka till mamma och planera lite. Se om hon behöver hjälp med något också mer än att ta ner resväskan från vinden.


Kommentera inlägget här: