nettanbergh.blogg.se

paus

Kategori: Min vardag 2018

Tog en liten välbehövlig paus från bloggen några dagar.
Måste få perspektiv på saker runt omkring för att få allting att funka.
Har jag fått det nu ? Nä, tror inte det men försöker så gott jag kan.

Nära är sjuka, mår dåligt, jag har många projekt på gång, vill kunna hjälpa, vill så mycket själv här hemma men trampar vatten och kommer inte långt.... ja, var börjar man ?!

Här hemma har dom varit och satt in en box inomhus och utomhus och markerat var dom ska gräva i trädgården för att få in fiber. Därför har det inte blivit nån pool i sommar då dom ska gräva precis där vi brukar ha poolen. Men vad gör man ?!
Idag söndag och grymt härligt väder. Christer tog en tur med motorcykeln och jag har suttit i solen och försökt få lite färg på kroppen. 😊🌞

Har också börjat på nya projekt :

Provar på nått nytt och håller på att pensla latex på en mopsfigur. 
Hoppas jag lyckas. 😄

Sen har jag klippt ut två mjölkförpackningar också :

Ja om man inte har att göra så skaffar man sig 😄😄😄

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: