nettanbergh.blogg.se

Onsdag

Kategori: Min vardag 2018

Härligt väder igen och jag sitter på altan i bikini och svalkar av mig lite. Sen blir det lite mer sol på kroppen.

Hundarna följer mig överallt som vanligt och när jag låg på gräset så hade jag myspojken Under bredvid mig
Mamma och jag har varit ute på en tur igen och idag åkte vi först till jobbet där jag var tvungen att byta lösenord på min dator. Så jag vet att det funkar när jag åker till jobbet på fredag 

Sen åkte vi till kötthallen i viksjö då dom hade kalvfile för 199,- / kg. Det är ju så gott. När vi endå var där handlade vi i viksjö centrum och fick med oss både det ena och det andra. Så nu finns det lite käk i kylskåpet igen. 😁

Hjälpte mamma in med hennes tunga påsar och fick med mig några räksnittar som dom åt igår när enars två bröder och syrra var över hos dom. Så som käkade Christer och jag när jag kom hem.

Har inte haft lust med att lyssna på min ljudbok på ett tag men dom senaste två dagarna har lurarna varit på och jag fortsätter min lyssning. Har inte hunnit så långt i sagan om isfolket men är nu på nr 12.
Kommentera inlägget här: