nettanbergh.blogg.se

hot hot hot

Kategori: Min vardag 2018

.....men jag klagar inte. 🌞🌞🌞

Imorse skjutsade Christer mig till jobbet. Han har fortfarande semester och tar jag bilen pĂ„ morgonen sĂ„ blir han strandsatt om han behöver Ă„ka ivĂ€g. 😄

Telefonen ringde pÄ ganska bra pÄ förmiddagen dÄ det Àr mÄnga vikarier som Àr ute och jobbar och som behöver lite hjÀlp.

Klockan 11 ca kom det nÄgra killar och började slita och dra i dörrlistor till ett inglasat rum och ska ta bort glasvÀggen. Jag hörde knappt nÄgonting i telefonen dÄ det Àr precis bredvid mig sÄ jag ringde till Christer och bad honom hÀmta mig kl 12 sÄ jag kunde fortsÀtta jobba hemifrÄn istÀllet.

Klockan 17 var jag pÄ tattys i VÀllingby och fixade till mina naglar. SÄ skönt dÄ dom vÀxt alldeles för mycket. Men sÄ blir det nÀr man bestÀller ny tid i semestertider dÄ alla vill ha fixade naglar.


Nu blir det lite koll pÄ mailen innan det blir avkoppling.
SĂ„ inget spĂ€nnande inlĂ€gg idag inte 😄😄😄



Kommentera inlÀgget hÀr: