nettanbergh.blogg.se

Fredag och snart helg

Kategori: Min vardag 2018

Godmorgon,
 
Sitter i kö i telefon och passar på att skriva några rader.
 
Gårdagen var som dom andra dagarna i veckan - knappa knappa knappa. hahaha
Men det är ju mitt jobb.
 
Varmt var det också och det var synd att jag inte hann gå ut och njuta lite av det.
Men jag gick ut när telefonen blev nattkopplad och njöt lite.
 
Når det gäller mat fick det bli väldigt enkelt igår då ingen utav oss ville ha något riktigt varmt.
jag fixade iordning en sallad till mig själv.
 
Idag är det fredag och fortfarande varmt och skönt ute.
Får hoppas telefon och mail är lite lugnare idag 😃
 
Imorse när jag gick ut i trädgården satte jag mig på en stol där jag glömt att ta in dynan igår.
 
 
Det resulterade i att jag fick gå in och byta byxor / shorts då dynan var jättefuktig. Ha ha !
 
Nä, det blev ett tråkigt inlägg och nu ska jag fortsätta jobba.
Återkommer senare ! Tjingeling på er !
 
 
Kommentera inlägget här: