nettanbergh.blogg.se

3 dar kvar

Kategori: Min vardag 2018

Tisdag idag och på fredag börjar jag jobba igen.
Har väl inte blivit så mycket gjort här hemma som jag tänkt men .... så blir det ibland. Det är ju lite annat runt omkring som tar ens energi istället.

Christer håller på och målar den sista väggen på huset men fick lite problem då stegen inte räcker runt taket ovanför dörren så det tror jag vi måste lösa idag på nått sätt. Christer hatar att måla 😄 men hade jag sluppit klättra så högt hade jag gjort det. Jag har ju hjälpt till att måla nedervåningen. 😄

Lite nya blommor fick det bli igår. Mamma och jag åkte runt och försökte hitta lite billiga sommarblommor och det var inte det lättaste då dom höjt priserna på blommorna och jag ville ju bara gå nått enkelt till blomlådorna Utanför fönstret som man ändå kastar sen. 
Hundarna springer omkring på tomten och tycker livet leker och det är alltid nått.
Dom här två buskarna leker hela dagarna och nu när Lillan slutat att löpa så behöver man inte ha samma koll på henne eller rättare sagt killarna. Ha ha . 
Robbi är det ju ingen fara med då han är kastrerad och Under har inte varit så där på som jag trodde han skulle va. 

Har haft en liten energikick här på morgonen och torkat golv och fixat.
Tvättmaskinen  går och just nu sitter jag på altan och tar en latte - inte i tystnad precis då det jobbas för fullt som vanligt uppe vid skolan. Med andra ord är det ett jä..... liv och jag hoppas att dom snart är klara.

Kommentera inlägget här: