nettanbergh.blogg.se

tjugonde knut

Kategori: Min vardag 2018

Lördag och gråväder - inte en solstråle i närheten.

Här hemma har julen plockats ner och gardiner och dukar har bytts ut. 

Christer och jag har varit en sväng till barkarby och köpt / bytt ut kolsyreflaskorna på rusta och samtidigt köpt lite småsaker som behövdes hem.
Tänkte kolla på lite nya gardiner, men det var så utplockat så det fick va.

Efter att ha plockat bort julen och en lampa i lilla hallen gått sönder passade vi på att köpa en ny liten lampa så det inte är så mörkt. Ingen speciell bara en liten ljusglimt. 😊

Då jag samtidigt som jag plockat undan jul och bakat följer Under efter mig hela tiden. 🤣 fram och tillbaka i varje rum.

Och ute i trädgården är det Lillan som följer efter Under 🤣

Igår kväll gjorde jag hemmagjord Pad thai. Det blev jättegott men mer sås / vätska och mer styrka nästa gång.


Så hör kan man ju också ligga 🤣🤣🤣

Klockan är drygt 14 och jag har hunnit med nästan allt jag tänkt. Nu kan man ju ta det lite lugnt ett tag då.
Kommentera inlägget här: