nettanbergh.blogg.se

konsulentvecka bla

Kategori: Min vardag 2018

Måndag och uppe tidigt för att åka iväg och plocka godis - denna vecka är jag konsulent då en kille är på semester.

Första Dan blev det ett väldigt åkande fram och tillbaka pga olika skäl som tex en pall som hittats på lagret och leverans som inte kommit....

Åkte hem på lunchen och inväntade leverans och käkade en mycket innehållsrik lunch som idag fick bestå av en toast. Glömde lägga i tomaten så fick ta den på sidan 🤣

Hundarna fick lite sällskap, Lillan lite mat och en rundtur i trädgården innan jag åkte iväg och fortsatte att plocka godis en stund.

Michis med familj är och åker skidor och jag fick lite härliga bilder


Tog hand om lite mail och annat jobbrelaterat när jag kom hem innan jag satte igång med middagen. Vi håller ju på och rensar i frysen för att bli av med småskvättar och annat denna vecka så middagen blev lite blandad kompott.

Har suttit och väntar på min dator att den ska bli klar : 

Men nu orkade jag inte och skrev detta inlägg på mobilen istället. Nu har den kommit upp i 30 % i skrivande stund. Ha ha  ! 

Klockan är 21 redan och jag har inte hunnit med någonting här hemma som jag tänkt, men det är ju en ny dag imorgon så får bli en lugn kväll. 
Kommentera inlägget här: