nettanbergh.blogg.se

Tisdag

Kategori: Min vardag 2018

Uppe tidigt som vanligt.
Nu börjar man komma in i rutin när klockan ringer kl 5 :
♡ låter Lillan ligga kvar i sängen medans jag går in på toaletten och borstar tänder och börjar sminka mig
♡ tar ner alla tre och låter dom gå ut i trädgården
♡ ger hundarna mat på tre olika ställen då alla tre äter olika fort
♡ går upp och klär på mig och fixar till håret under tiden hundarna äter
♡ Under och Robbi i köket och Lillan i vardagsrummet
♡ ser till att jag har matlåda och väska klar innan jag tar mig en kaffe och åker sen till jobbet kvart över 6

Sen är det bara att starta datorn och kolla mail innan frukosten intas på jobbet.

Dagen tickar på då det hela tiden finns att göra och klockan 16 stängs telefonen ner och jag åker hem.

Nathis tog hand om hundarna idag innan hon åkte och jobbade kl 15.

Jag stannade till i åkermyntan och handlade lite innan jag åkte hem och gav hundarna mat och tog det lite lugnt.

Middagen idag bestod av benfri kotlett, potatis, gelé och sallad. Christer tog brunsås till också.

Christer käkade en semla i förrgår.
Jag tycker inte om mandelmassa så jag köpte semlor med vaniljsås idag. Det är ju fettisdagen idag och man måste ju i alla fall äta 1 semla. Även om jag inte kommer att äta upp hela.

Ska snart sätta mig vid datorn och skriva fortsättningen på Marias och min resa i Moldavien som jag kommit efter med.
Maria ringde ikväll och sitter och väntar 🤣

Hoppas jag bara får med allt 😊

Kommentera inlägget här: