nettanbergh.blogg.se

Skottning och hundgångar

Kategori: Min vardag 2018

Här har det snöat nästan hela dan i omgångar - vräkt ner snö, sol, småsnöat om vartannat.
 
Dagen har gått undan och jag har fått en hel del gjort. Man får ju sitta ifred när man sitter hemma och jobbar så då är det bara att göra nytta.
 
En halvtimme innan Sandra som jag jobbar med skulle gå på lunch - hon var på kontoret - försvann mitt internet och allt bara stoppade upp. Så typiskt då jag vet att det bara är jag som svarar i telefon och jag kunde inte göra någonting. Jag startade om routern, provade med olika saker, men inte då.... Tog några samtal och bad att få ringa upp så det funkade.
 
Precis när min lunchtid började så kom jag äntligen in och jag kunde göra det jag behövde.
Lunch glömde jag käka då jag fortsatte att jobba en stund, men sen stängde jag av och gick ut och sopade av bilen då det slutat snöa. Skottade på framsidan också på en gång så det var klart tills Christer kom hem och jag skulle flytta på bilen. Även om jag hade tjocka vantar så blev jag skitkall om händerna så det var bara att sätta sig på dom när jag kom in en stund. :)
 
Gjorde några gångar till hundarna också då Lillan försvann totalt när hon gick ut i trädgården.
 
 
Hann tom ta ett kort när det var sol ute.
 
Klockan 16 slutade jag och jag passade på att rensa lite i mailen så allt var klart tills imorgon så jag kan skriva ut det jag behöver.
 
Inte så mycket mer som hänt och det kommer väl inte hända så mycket mer än att äta lite rester av köttfärssåsen som finns i kylen då jag inte tänker åka ut och handla idag. Sen bllir det väl lite avkoppling framför tv'n.
 
Måste hitta på nått kul att käka imorgon också.
 
Imorgon är det jobb och kontoret. 
Kommentera inlägget här: