nettanbergh.blogg.se

moldavien

Kategori: Min vardag 2018

På plats i lägenheten ! 

Flyget mellan Kiev och chisnsu/ Moldavien tog en timme. Efter att ha suttit i på flygplatsen ett antal timmar så var vi slut i kroppen och när det började närma sig avgång hör Maria sitt namn i högtalaren. Fram till gaten och dom bad oss små ner med personal i källaren där allt special gods / bagage fanns o h ta ut hundarna och röntga burarna igen innan dom fick åka med nästa flyg. Till vilken nytta kan jag undra då vi inte haft hundarna hos oss, men men...

Upp igen och på flyget.
Maria blundade till och jag lyssnade på ljudbok och nickade nog till en stund jag med

Att komma in i Moldavien med hundarna var inget problem och vi släppte ut dom när vi kom ut. Sen blev det taxi in till city, ca 30 min resa och 200 sek.

Vi mötte upp dom Maria haft kontakt med om lägenheten och efter att ha kommit upp med väskor och allt gick vi över gatan och in på en liten butik där jag fick tag i en brödbit, ost, kaffe, vatten, kex, nötter, lite mjölk till kaffet, varsin cider och juice för ca 120 sek.





KOMMENTARER:

  • Pernilla Johansson säger:
    2018-02-04 | 17:21:50
    Bloggadress: http://nillaskryin.se

    Vad gör du i Moldavien, det är inget vanligt land man brukar resa till. Ha så trevligt.

    Svar: Det kommer uppdateringar nu under kvällen ! :)
    Jeanette "Nettan"

Kommentera inlägget här: