nettanbergh.blogg.se

Fikapaus

Kategori: Min vardag 2018

Snö, snö, snö och åter snö....
 
Det snöar av bara den och är -13. Var över -14 när jag gick upp.
 
Idag jobbar jag hemifrån då Nahis har sovit borta och jag vet inte när hon kommer hem och Christer kan inte åka hem på dan och ta ut hundarna. Men jag valde nog rätt att jobba hemifrån pga vädret och dom har tom sagt på nyheterna att behöver du inte ta bilen så gör inte det. Inte för att jag åker på stora vägar till jobbet, men det kan vara bökigt ändå och inte kör vissa människor som man ska i det här vädret.
 
Har tagit hand om dom viktigaste mailen nu på morgonen och har tagit mig en stor kopp vaniljlatte.
Sen är det bara att fortsätta att jobba !
 
Det syns inte på bilden hur mycket det snöar, men det vräker faktiskt ner just nu.
 
 
Kommentera inlägget här: