nettanbergh.blogg.se

Nu är det visst söndag

Kategori: Min vardag 2018

Jag har faktiskt hunnit det mesta som jag planerat idag eller ska jag säga igår då det nu är söndag !

Skrivit jobbmail till dom jag hade kvar att skriva som jag inte hann i fredags, tvättat det sista som ska med till cypern, plockat ihop allt på bordet och kastat en massa papper när det gäller jobbet......

Christer och jag åkte iväg till barkarby och handlade present till Colin som fyller år på måndag. Det blir en snabbis till Uppsala imorgon tillsammans med Christer och mamma. 
Men innan det ska jag till Vällingby och fixa mina naglar.
Hem och packa väskan och sen hem till mamma.

Ikväll åkte Christer och jag och käkade på Garly märket och gick sen på nya Mission impossible filmen.

Jag brukar ju ta nån förrätt eller barnmeny då jag inte kan äta så mycket men ikväll så Christer till mig att ta nått jag tyckte såg gott ut på menyn så det fick det bli och ni förstår nog att det blev en hel del kvar. Ha ha 

Sen blev det som sagt bio i 3d. Jag var tvungen att trycka till glasögonen och varför ser ni nedan. Ha ha ! Det är tur att man kan bjuda på sig själv.

Nä, hopp i sängen nu för imorgon blir det fullt ös. 

Natti natti 😴 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2018-08-05 | 15:08:09

    Så gott det ser ut 😍

Kommentera inlägget här: