nettanbergh.blogg.se

Fina blommor

Kategori: Min vardag 2018

Tog en annan väg hem idag när jag slutat - lite mindre kö.
Åkte direkt hem till mamma som haft lite sällskap av Michis en stund idag.
Vi tittade lite på vad hon och jag ska ha på oss imorgon på begravningen och så åkte vi till Åkermyntan och gick in på Lidl och handlade lite.
 
Jag hjälpte mamma in med kassarna och tog kort på blommor som kommit hem till mamma.
Så gulligt och så fina buketter för att pigga upp mamma.
 
 
 
När jag kom hem var ingen hemma fast jag visste att Christer åkt hem före mig, men han hade skjutsat Nathis till stationen då hon skulle åka till Södertälje och en kompis.
 
Fixade lite hemma och sen blev det middag som idag bestod av kycklinggryta som mamma hade över.
 
 
Har tittat lite på tv under tiden som jag kollat lite mail då jag är "ledig" imorgon och ska på min biologiska fasters begravning tillsammans med mamma.
 
Snart är det dax att gå och sussa, eller som vanligt zappa lite på tv'n innan det är dax att sova.
 
 
Kommentera inlägget här: