nettanbergh.blogg.se

värsta dealen med mamma

Kategori: Min vardag 2018

Lite sovmorgon blev det allt idag då vi inte gick upp förrän 7.30 ! 

Lite frukost och tv innan jag åkte iväg en snabbis till affären. Mamma behövde mer Coca Cola också. 

När jag kom hem till mamma fick jag smaka på hennes sherrysås som hon bla ska bjuda på idag då enars två bröder kommer hem till dom. Den var så god !

Det slutade med att jag tog kort på receptet och jag fick en fryst lax av mamma 😁. Nu var jag ju tvungen att åka till systemet och handla det jag inte hade hemma till såsen för det måste vi bara äta imorgon.

Men inte då !!!!
Mamma hade över av allt jag inte hade så ett 6-pack cola byttes: ha ha 😁😁

Christer ska få såga av en bit och så har vi en god middag imorgon. 

Har också lagt in en flaska bubbel i kylen.
Här ska tas igen från gårdagen. 

Kommentera inlägget här: