nettanbergh.blogg.se

Valborg

Kategori: Min vardag 2018

Måndag och man vaknade till sol. Härligt !
Men tyvärr har den försvunnit nu och det är grått och trist igen.
 
Idag är det måndag och vi har jobbat halvdag.
Luren var tyst den första timmen, men sen har den gått varm.
Och vi har inte kunnat göra så mycket förrutom att svara på några frågor.
Imorgon får vi nytt affärssystem som vi ska börja jobba i på onsdag och det är därför jag återigen ska åka till Malmö på onsdagsmorgonen.
 
Jag ska nu ta en liten paus innan jag sorterar lite vad jag ska ha med mig till Malmö.
 
Måste kolla läget på mina krukor som står i matrumsfönstret också som jag sått.
 
 
Nedan är körsbärstomat och paprika.
Sen har jag spetspaprika, palsternacka, svart chilipeppar, physalis, prästkrage och lejongap också.  😄
Ska köpa lite mer jord så jag får ner mina andra frön som jag också vill så, tex gurka.
 
Kommentera inlägget här: