nettanbergh.blogg.se

Vad är det här?

Kategori: Min vardag 2018

Vaknade och släppte ut hundarna i trädgården för en morgonkiss.
Vad har hänt ?
 
 
Snö !!!!
Nu när man börjat få se gräset istället för den vita snön.
Men tur att det inte var så mycket !
 
När jag vaknade i natt hörde jag ju regnet smattra ute på fönsterbläcket men det måste ha kommit ner nu på morgonen.
 
Ja, ja, det kommer ju inte ligga kvar under dan nu när det är plusgrader ute. 
Och i helgen ska det ju bli ännu "varmare".
På söndagen ska vi ju tom få upp till 13 grader även om det inte kommer att vara strålande sol.
Men det kan ju som sagt ändra sig.
 
Nog om vädret nu  😄
 
Idag är det fredag och jag sitter hemma och jobbar.
Ska förbereda en massa anteckningar inför vecka 16 då jag kommer att befinna mig i Malmö och få lära mig ett nytt system som vi ska arbeta i. Så det blir till att få med så mycket info som möjligt så man inte glömmer nått. Det kommer bli 4 intensiva dagar med mycket info och sova borta i 3 nätter.
Sen ska jag ner igen första veckan i maj !
 
Nä, nu ska jag sätta fart på energiknölarna och jobba lite.
 
Kommentera inlägget här: