nettanbergh.blogg.se

Underbart vĂ€der 🌞

Kategori: Min vardag 2018

Fredag och jag har jobbat hemma !

Satte igÄng redan tidigt med sÄnt som var akut och dan har fortsatt med att fixa, maila och se till att fÄ en massa gjort.

Innan lunch satte jag mig pÄ altan med datorn dÄ det började bli rejÀlt varmt.
Hundarna tyckte det var skönt och fick en och annan vĂ„rrusning och sprang runt i trĂ€dgĂ„rden som galningar och kom och la sig pĂ„ altan för att koppla av ibland.

Jag har ju bara varit borta i 4 dar men krokusen har bara ploppat upp frÄn jorden pÄ dom dagarna.

Vid 15.30 Äkte jag och hÀmtade mamma dÄ bÄde hon och jag behövde handla lite.
Vi Äkte till barkarby och var inne pÄ bÄde maxi, apoteket och systemet. Det mÀrktes att folk skulle hem eller till landet och grilla.

Grillning blev det inte för oss utan fixade lite tapas mat och hela bordet blev fullt.
Film pĂ„ tv men nu Ă€r allt inplockat i kylen igen och vi har snask kvar till imorgon  pĂ„ dan.
Nu ska jag lÄta maten smÀlta en liten stund.
Mitt knĂ€ Ă€r som vanligt fullt med hundar - alla 3 💖

Kommentera inlÀgget hÀr: