nettanbergh.blogg.se

Söndag kväll

Kategori: Min vardag 2018

Den här dagen gick snabbt över till kväll, men det beror nog på att jag varit nyttig och hållt på hela dan. Men nu är klockan snart 22 och jag lutar mig tillbaka i soffan med tre hundar runt benen.

Då vi var först på plats i Upplands Väsby gick vi in på mc donalds och köpte lite lunch. Jag har inte ätit där på länge så varför inte.

Christer och jag stannade till i Barkarby på vägen hem och Christer köpte ett par sköna mysbyxor och en t-shirt på club Xprs innan vi åkte hem.

Jag hämtade upp mamma efter det och vi åkte till Vällingby.

Årets resa är bokad och vi åker till samma ställe för 3:e året i rad om 98 dagar ! Tjihooo ! 

När jag kom hem planterade jag två dahlialökar jag fått av mamma.

Dom står nu i krukor i matrummet gör att gro till sig innan man vågar ta ut dom på altan. Värme sökes! 😁

Annan nytta gjordes inför nästa Malmö resa på onsdag innan jag gjorde kvällens middag som Christer Och jag fixade tillsammans. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det. 
Har ni något förslag?

Jag hittade receptet på Facebook-sida mums.se. Taco fast i form som en köttfärslimpa 
Gott var det också med lite sallad till.

Nathis som varit i Göteborg i helgen kom hem och åt och har nu åkt iväg till stan för att jobba på caféet inatt.

Imorgon är det halvdag innan röd dag !

Ha en fortsatt bra söndags kväll! 💖

Kommentera inlägget här: