nettanbergh.blogg.se

Slut i pallet

Kategori: Min vardag 2018

Att gå i skolan är lättare än det vi har gått igenom idag. Ha ha. 😁 och då har vi bara gått igenom en bråkdel av vad vi ska lära oss! 

Vi ska börja med ett nytt system med allt vi gör på dagarna och frågorna bara ploppar upp. Hoppas det känns bättre imorgon. 

Käkade en räksallad till lunch och sen fortsatte utbildningen.
Orkar inte ens skriva ett roligt inlägg ha ha

Vid 17 var vi tillbaka till hotellet och Sandra och jag gick upp på våra rum.
Sandra gick och tränade och jag satte mig framför datorn och kollade mailen och tog en promenad till stan och köpte cigg.

Klockan 19 gick vi ner i matsalen och käkade som idag bestod av karré gryta och rostad potatis.
Inte för att jag åt upp detta. Ha ha 
Smakade inte så mycket heller.

Ligger nu på rummet och kopplar av framför tv n 

Värsta breda sängen men rummet är inte stort. Men vad ska jag med mer yta. Ha ha 

Hoppas bli lite roligare inlägg imorgon.
Ska ta lite mer kort 😁
Kommentera inlägget här: