nettanbergh.blogg.se

Fredag

Kategori: Min vardag 2018

Klockan är snart 18 och jag ska sätta igång och göra middag.

Jag var på jobbet idag en stund imorse då vi hade frukostmöte och får då lite information. Sen plockade jag ihop och åkte hem och fortsatte att jobba.

Då vi inte kan göra så mycket idag och på måndag blir det till att hjälpa konsulenter med frågor istället.

Jag och mamma åkte iväg och handlade och då mamma behövde gå in på plantagen och köpa mer jord passade jag på att köpa några pelargoner för att sätta i mitt rabarberblad jag har på altan.

Gjorde även rent hundarnas blad som jag brukar ha vatten i åt dom 

Hundarna har fått mat och busat av sig i trädgården en stund och har nu en liten power nap eller nått. Under ligger bredvid mig och småttingarna i en liten hög i soffhörnan. 

Kommentera inlägget här: