nettanbergh.blogg.se

Mitt bröd på insta

Kategori: Min vardag 2017

Om ni var nyfikna på vad jag bakade häromdagen och som ny kommit ut på insta så kan jag avsöja att det var mitt hasselnötsbröd!  Men det kanske några redan förstod när jag visat att jag ätit det till frukost.


Det som är roligt är att vår mediaansvariga tjej på jobbet har tagit ett jättefint kort på det och satt in på Instagram. 

Insta : parrotssverige 

Där finns också receptet. Men jag kommer sätta in det här på min blogg också.

Skriv inläggstext 

KOMMENTARER:

  • majamyra| en livsstilsblogg mitt i uppförsbacken säger:
    2017-09-13 | 19:55:00
    Bloggadress: http://www.majamyra.se

    Ser grymt gott ut, länge sedan jag bakade bröd. Blir sugen nu.

    Svar: Detta bröd blev en favorit och ska bakas många gånger !
    Jeanette "Nettan"

Kommentera inlägget här: