nettanbergh.blogg.se

Gott och blandat

Kategori: Min vardag 2017

Ja, så kan man säga att min dag blev- gott och blandat. Hann jag nått ?! 🤣 hoppas det.


Åkte iväg efter lunch - som jag inte hade nån 🤣 till Kungsängen med en liten leverans. Sen blev det hem och ta en fika och ett behövligt långt samtal med Ann med mycket skratt. Tur att vi kan skratta åt allt tillsammans. Sen blev det en tur till viksjö för att plocka godis.

Middagen ikväll fick bli enkel 

Va också in på Ica och köpte 10 förpackningar med fikon som jag tänkte göra marmelad av

Tänkte göra det imorgon men planerna har blivit förändrade då jag och Ann åker ut och plockar godis imorgon istället.


Ska på min 2 årskontoll först.

KOMMENTARER:

  • Ann säger:
    2017-09-21 | 23:32:38

    Hur skulle vi klara oss utan varandra?

Kommentera inlägget här: