nettanbergh.blogg.se

Blodprov

Kategori: Min vardag 2017

Bara för att jag skulle vara på fastande mage idag var jag självklart jättesugen på kaffe och frukost. Men det var bara att sätta igång och jobba på en gång så man hade nått annat att tänka på. 🤣


Klockan 7.58 tog jag min nummerlapp på labbet i Vällingby. Då satt det redan folk i väntrummet och jag hade 10 st före mig. 

När jag gick till bilen igen gick jag förbi kg Donalds och köpte en latte och en toast. Varför vänta tills jag kom hem ?! 🍵

Jobbade sen hemifrån och det har varit mycket mail och mycket telefon och att få dagen att gå har absolut inte varit några problem.

Christer hade ätit en ordentlig lunch och var inte alls sugen på att käka nån stor middag så det fick bli lite plock mat. 

Sitter och tittar på Sofias änglar i sovrummet och Christer kollar på nått annat.


Kl 21 är det första avsnittet av kockarnas kamp och det ska vi se på ! 

Sen måste jag bara visa min knäppa Under. Så här ligger han för att ha koll på vad jag gör i köket om han inte orkar springa fram och tillbaka.🤣

Kommentera inlägget här: