nettanbergh.blogg.se

Bak

Kategori: Min vardag 2017

Onsdag och fullt på jobbet.

Det är tur man kan hålla många bollar i luften samtidigt. 🤣

Igår hade jag inte tid att skriva nått inlägg då jag bakade, jobbade och gjorde middag. 🤣

Vad jag bakade kommer jag att avslöja om nån dag och varför kommer jag också att förklara. Men jag är glad för alla positiva reaktioner. 

Jag och Ann satt kvar en stund på jobbet idag då vi Skulle göra klart en sak och när jag kom hem vid halv åtta gick Christer och grävde upp lite potatis i landet. En eller två plantor kvar men sen är det slut.

Middagen bestod av snitzel med potatis och min tallrik såg inte så kul ut då jag inte ville ha nån sås till och broccolin som jag trodde fanns var slut. Men mätt blev jag i alla fall. Vi festade faktiskt till det lite och tog en öl till.

Ska skriva lite recept från igår och sen glutta lite på tv. Sen hinner man väl inte så mycket mer den här kvällen om man inte får nått ryck.

KOMMENTARER:

  • Ann säger:
    2017-09-12 | 21:33:08

    Tisdag hjärtat tisdag

    Svar: Ha ha 🤣 här går dagarna fort. Tur att du håller reda på mig.
    Jeanette "Nettan"

Kommentera inlägget här: