nettanbergh.blogg.se

Lite uppdateringar

Kategori: Min vardag 2017

Denna vecka har varit lite kaos. Jag har åkt ut och plockat godis härs och tvärs i Stockholm. Har varit på ställen som jag inte besökt tidigare så det har varit lite kul. 👍😄


Har sen stått på mathem och plockat halloween påsar inför nästa vecka. Nathis har varit med två dagar också och hjälpt till.

Min butik hemma har fått ny godis inredning så där har jag också varit och hjälpt till och fyllt på. 

Igår fredag och jag stod på mathem.

Sen upp till kontoret och möte kl 15.
Gick från jobbet vid halv 6 och åkte och handlade lite efter att ha fixat till avdelningen på åkermyntan inför helgen.
Nathis var sugen på wok och hela familjen hjälptes åt att göra maten som blev mycket god.

Nu är det lördag och solen skiner. Härligt.

Har tagit en lugn fm innan jag tog en dusch. Musik i huset och småpyssel med blomvattning, fixa golv från hundhår och tvättmaskinen har fått börja jobba...

Kommentera inlägget här: