nettanbergh.blogg.se

Hemma

Kategori: Min vardag 2017

Marias och min nyinköpta väckarklockor ringde i morse kl 5.30 på viking båten Grace och vi gick upp och klädde på oss, stoppade ner det sista i väskorna och tog med hundarna ut på däck.


Klockan halv sju var vi inne på terminalen i slussen och Maria släppte av mig och min packning på parkeringen där Christer hämtade upp mig.

Christer skjutsade mig till jobbet och packningen fick vara kvar i Christers bil under Dan.

Satt sen i möte med dom andra teamledarna till klockan 15 och 15.30 hämtade Christer upp mig.

På vägen hem åkte vi förbi mamma och hämtade upp mat som vi skulle ha till middag. Skönt att slippa tänka på middag ikväll.

Jag fick ett glatt mottagande av killarna så det var mycket hoppa, vifta på svansen, pussar och "prat".

Sitter just nu och tittar på "Sofias änglar" och sen blir det "kockarnas kamp".


Ska sätta in ett längre inlägg med Marias och min resa till Finland som var i helgen sim var helt enkelt underbart rolig.

Kommentera inlägget här: