nettanbergh.blogg.se

Lite bilder

Kategori: Min vardag 2017

Sitter i solen hemma och det är +22 grader ute. Här tillbringat Dan tills nu på altan fast i skuggan under tak och framför datorn= jobbat hemma.


Var på en butik i Jakobsberg och plockade i morse och åkte sen hem för att jobba. Det var ju ändå halvdag för mig även om det nu blev längre tid framför datorn.

Dagarna har tickat på för fullt som vanligt och det har varit lite up and down så därför har det inte blivit så mycket skrivande.

Jag har varit och hämtat mitt paket på posten från zelected by house som jag beställde när jag var hemma på party hos Cicci.

Min tex godisskål och bricka med ljus och underbar handlotion.


Vi har också haft en kul kväll då jag upptäckte vatten på väggen på toaletten från övervåningen och badrummet. Christer fick riva tak och annat på toaletten för att se var / vad som hänt men efter hjälp så var det inget rör utan vårt duschmunstycke har läckt genom taket. Så nu är det fläktar och koll innan  vi kan återställa toaletten.

Christer jobbar än och nathis är med kompisar så nu hällde jag upp en drink och kopplar av en stund.

Kommentera inlägget här: