nettanbergh.blogg.se

Vilken smäll

Kategori: Min vardag 2017

Igår när vi gick och på oss kom värsta skurarna. Det gick inte att ha fönsterna stängda då det var så varmt så det var ett jäkla liv. Jag kände på mig att hör kommer det bli åska och på mig i förberedande ställning med täcke och kudde över huvudet.


Ni som känner mig vet att jag verkligen hatar sånt ! 

Hade väl precis börjat somna in när jag hörde att det var på väg och sen kom det mycket riktigt en knall som hette duga. Jag trodde jag inte skulle landa i sängen igen då jag fladdrade till i hela kroppen.

Sitter just nu på altan med en kopp kaffe och väntar på att Nathalie ska gå upp. Jag ska skjutsa henne till mathem där hon ska plocka godispåsar idag ! 

Sen blir det att fortsätta mot jobbet och se vad den här dagen har att erbjuda.


Kommentera inlägget här: