nettanbergh.blogg.se

Söndag

Kategori: Min vardag 2017

Söndag är väl en sån där dag så man brukar ta det lugnt och ladda inför ny vecka ?! Men vi har fixat en hel del idag.


Dammsög på övervåningen som jag i te gjorde igår. Fortsatte att tvätta handdukar och lakan innan jag åkte en sväng till mamma. Vi planerade lite vem som ska ha med sig vad, beställde taxfree, kollade vad mamma skulle ha med sig, beställde tid för att fixa hennes naglar...... Ja, nu har vi nog koll på allt. 🤣

Tog det lite lugnt ett tag och satt och tittade runt lite på Facebook och såg ett recept på frallor som såg så goda och enkla ut att baka på "niiinis kitchenlife".
Jag blev tvungen att åka till affären och köpa jäst och brödkryddor och bakade dom när jag kom hem.

Var sen tvungen att smaka när dom svalnat lite och dom var supergoda. 

Recept kommer ! 

Lite ogräs-rensning och vattnat blommor har det också blivit och Christer lyfte på en krusbärs-gren och hittade hur mycket krusbär som helst. Och stora som bara den. Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra med dom. 

Förslag!!!!

Satte ett finger emot så man kanske förstår bättre hur stora dom är.

Nu lite slapp innan det blir middag - rester!  Och till efterrätt blir det fruktsallad som jag fått av mamma då hon fick över en hel del efter sin middag igår med gäster.

Kommentera inlägget här: