nettanbergh.blogg.se

Lördag

Kategori: Min vardag 2017

I natt var jag på väg att gå upp flera gånger. När klockan var 3 låg jag fortfarande och vred och vände mig, men somnade in strax efter då det var sista gången jag tittade på klockan. Varför jag inte kan sova är av privata skäl.


Fick upp vid 8 och tog hand om hundarna och Christer och jag käkade frukost.

Försökte peppa mig själv hela fm att må lite bättre och efter att jag stosat omkring i huset och gjort lite blandade saker så känns det bättre.

Christer och jag satt i solen en stund och bara njöt emellanåt och på em åkte vi och handlade lite god mat. Grillen åkte fram och vi grillade lite musslor och bacon till förrätt och sen blev det fläskkarré med majs, citron och en sallad till.

 Nu sitter vi och kopplar av lite med lite skuren melon och klockan 22 är det tydligen nån film vi ska titta på.

Imorgon ska väskan packas och jag ska sova över hos mamma för på måndag morgon åker vi tidigt till Arlanda och tar flyget till Cypern 1 vecka.

Kommentera inlägget här: