nettanbergh.blogg.se

- 31 kg drygt !

Kategori: Min vardag 2017

Ser att det är fint väder hos några men det kan man inte säga att det är här ! Grått och tråkigt.


Jag tog med mamma på en sväng till barkarby och vi gick in på både lager 157, clubexprs och rusta. Tjafsade med en gubbe på parkeringen som frågade om det inte fanns nån annanstans för mig att parkera då det var så trångt. Jag står i min ruta sa jag. Om han sen inte kunde parkera som folk var inte mitt problem.

Jag kom ju ut ur min bil. Ha ha ! Men det hade jag nog inte gjort för 1 år och 4 månader sen. Idag stod vågen på - 31,3 kg ! 

Nu ska här plockas in ljus, kläder och lite annat smått och gott jag fick med mig hem. Fick också med mig bröd, kolakakor och lingonsylt från mamma.

Tack för sällskap mamma och det jag fick med mig ! 

Kommentera inlägget här: