nettanbergh.blogg.se

Snurrig i kolan

Kategori: Min vardag 2017

Vaknade till lite kyla ute imorse -4 grader och hård skorpa på snön. 

Skrattade gott när Under och Robbi gick ut i trädgården då man hörde och såg Under knastra igenom den hårda snön. Sen kom Robbi trippande efter ovanpå den hårda skorpan 🤣🤣🤣 då han är så lätt.

Jobbade lite på morgonen och skjutsade sen nathis till st göran då hon hade återbesök på sin Axel. Det blir magnetröntgen och ett till besök till läkaren för att se om hon behöver operera axeln då den inte såg helt ok ut.

När jag lämnat a  nathis vid t-banan i fridhemsplan började jag åka mot Täby. 

TRODDE JAG !

Även om tanten i luren så till mig att åka hit och dit åkte jag åt fel håll. Hamnade på Essingeleden och kom inte av förrän i Gröndal där jag stannade på en parkeringsplats och grät en skvätt.
Andades ett tag och vände och åkte mot Täby och plockade godis och nötter innan jag åkte till kontoret en sväng.

Men nu har jag fått nya arbetsuppgifter ett tag - ska utbilda nya konsulenter, hjälpa till vid sjukdomar och lite annat.

Middagen idag bestod av lax med citronsås, potatis och sparris.

Kommentera inlägget här: