nettanbergh.blogg.se

Snart nytt år

Kategori: Min vardag 2017

Jag har tagit det lugnt ett tag - både när det gäller jobbet och privat. Det var lite mycket ett tag och jag fick nya arbetsuppgifter för att komma tillbaka. 
Efter att ha fått rensa och ordna till allt så längtar jag nu till nytt år och för att komma tillbaka till backoffice där planen är att jag ska tillbaka till.

När det gäller den privata biten hoppas jag nu att alla bitar hamnar på plats och att man kan börja på nytt på det nya året.

För att avsluta detta år så här vi skaffat en ny familjemedlem - Lillan. 


Klockan är halv 9 och hundarna busar för fullt i vardagsrummet - alla 3.

Nathis ska iväg och jobba lite på salongen och jag ska..... Ja, det återstår att se. Jag ska följa med mamma till Vällingby på em då hon ska hämta sina glasögon. Sen får vi se.
Kommentera inlägget här: