nettanbergh.blogg.se

Nu så kanske ?!

Kategori: Min vardag 2017

Nu känns det som om jag börjar komma på fötter igen. 

Vaknade och kände att Jag inte var skakig längre, vaknade inte med en känsla av oro och mådde ganska bra.

Nu hoppas jag att det kommer att kännas likadant varje morgon jag vaknar.

Har fått en hel del saker gjorda idag och det känns bra: var på mathem och lärde upp 3 personer arbetet där, var på kontoret och plockade upp några kartonger till mig och Ann så att vi kan jobba på våra nya platser, åkte hem och fortsatte att jobba och har fått en massa mail och papper fixade.

Men nu har jag stängt av datorn för att inte komma in i samma snurr igen så man dippar igen.

Saknar dig Ann ! 💖
Se till att ta hand Om dig nu så du mår bra igen ! 💖

Ska sätta igång med maten Om idag består av pannbiffar, potatismos, sås och stekt lök.

Igår kväll kände jag att jag var tvungen att julpyssla lite här hemma med lite rött :


Kommentera inlägget här: