nettanbergh.blogg.se

Dörren står på glänt

Kategori: Min vardag 2017

Efter en helg i Finland med vänner var behövligt. Arbetssituationen som varit är inte hållbar och att tänka på nått annat några dagar var skönt - även om jobbet var i bakhuvudet. 


Efter att jag kom hem igår så satte det igång igen och jag var tvungen att prata med min chef att detta var ohållbart och dessutom stängdes dörren för min arbetskollega och min stod på glänt.

Just nu planeras det med lösningar och det känns både skönt och jobbigt då jag är ett kontrollfreak, men just nu måste jag tänka på mig själv innan jag också går in i väggen.

Har idag varit ute och plockat lite godis i butiker pga sjukdomar och då får hjärnan koppla av lite 😊

Datorn är avstängd för ikväll och jag ska koppla av lite.

Får se vad som händer resten av veckan men på fredag blir det julmiddag med Christers jobb, lördag hundutställning på mässan och söndag fira enars bror bengt som fyller jämnt.

Kommentera inlägget här: