nettanbergh.blogg.se

Dan före Dan före dopparedan

Kategori: Min vardag 2017

Varför är alla så otrevliga - eller vad ska man säga "tänker på sig själva" så här innan jul ? Man åker och handlar och alla puttar och skuffar sig fram precis som om allt tar slut / man ska först fram överallt ?! Herregud, ta det lugnt- alla vill samma sak och är vi trevliga mot varann så blir det mycket lättare. 🤣

Igår var jag inne på kontoret en sväng och hämtade en julklapp. Cloetta som nu äger karamellkungen hade lottat ut julklappar som kommit in till företaget och jag vann faktiskt. Jag som aldrig vinner nått.

Vem tackar nej till en flaska Lanson?! 
Tack cloetta! 

Idag gick jag upp tidigt och åkte iväg till mall pr Scandinavia och plockade upp drygt 1 ton godis. 

Detta var 1 pall av 2 ! 🤣

Passade på att köpa lite julklappar i centrumet som jag inte är en big fan av men det är väl för att jag inte hittar.

Christer och jag åkte sen iväg och handlade lite mat i Barkarby och stångades med folk som var mer eller mindre hysteriska. 🤣

Har suttit och skrivit i lite i min personliga almanacka som jag bara älskar och ska snart sätta igång med middagen innan det ska slås in julklappar till barnbarnen.


Kommentera inlägget här: