nettanbergh.blogg.se

En dag.....

Kategori: Min vardag 2017

Fredag och jag hade bestämt mig för att jobba hemma. Fredagar brukar vara lugna så jag tänkte göra lite ärenden också under dan, men det blev en jäkla massa fixande efter lunch. Tur att jag och Ann är lika knäppa så vi släpper allt och fixar och donar för att allt ska fixas. 😊


Satt  på altan med en kopp kaffe efter att ha fixat plock på en butik när jag fick ett meddelande och var tvungen att åka iväg till mathem för att göra det sista och plocka upp 1,5 pall på hyllor.

Sen vart det full rulle på telefon med fix och trix hela em med allt möjligt.

Har också hunnit en sväng till Ikea och hittat en matta till altan och handlat bär och svamp.

Svampen har jag redan tagit hand om och stektes till middagen till helstekt fläskytterfile, färsk potatis från landet, sås av skyn från köttet och lite tillbehör - en riktig fredagsmiddag! 

Sitter just nu i soffan med ett glas vin och tar fredag. 🥂

Kommentera inlägget här: