nettanbergh.blogg.se

En tidig julklapp

Kategori: Min vardag 2016

Många järn i elden har det varit dom senaste dagarna. Har inte riktigt haft ro att sätta mig ner och uppdatera så mycket som jag vill.

En hel del händer på jobbet hela tiden också så det har varit en bidragande faktor. Men när allt blir klart så blir det nog bra.

Jag tog fram våra tomtekrukor vi fått av Christers föräldrar och fick ut mina 5 julstjärnor som vi köpte i söndags.

Christer öppnade vår tidiga julklapp till oss som han beställt - en finare modell av soda stream som är elektrisk. Nu ska det bara handlats fler flaskor och smaktillsatser som det finns en uppsjö av idag.

Ska försöka komma isäng lite tidigare idag på nått sätt. Ha ha.
Brukar släcka ner vid 00.30 och klockan ringer vid 4.30 men det brukar funka.
Ha en superduper bra kväll.

Kommentera inlägget här: