nettanbergh.blogg.se

Bokat - tjihoooo !

Kategori: Min vardag 2016

Att leta efter en bra resa på internet är ingen lek !
Jag har varit inne och kollat varje dag, men hur ska man veta att allt är ok ?!
Mamma och jag åkte idag till Vällingby och gick in på Ticknet och fick hjälp istället.
Vi har inte så många krav - sol, pool, nära till shooping och bad..... ha ha !
 
Och nu är det bokat ! Mamma och jag åker till Cypern den 29 juli !
Tack mamma och Enar för presenten !
 
 
Då vi inte äter så mycket så var det bättre med lägenhet och vi kan gå upp och sätta oss på balkongen på morgonen och äta vad och hur mycket vi vill. Inget stress och bara ha det skönt ! Så kommer vår vecka bli !
 
Nu har vi nått att längta efter ! Så kul !
 
Dagen har inneburit jobb och jag har fått undan en hel del. Det var riktigt skönt att gå hem kl 16 och inte ta hem nått jobb ikväll.
 
Efter att mamma och jag bokat resa gick vi förbi Lagerhaus. Jag har tänkt på att köpa dessa "to-go-bottles" att ha hemma så man slipper sitta och vänta på att det kommer ner en massa krypn och getingar i glaset. 49,- för ett 6-pack tycker jag är helt ok så jag köpte lite extra sugrör också.
 
 
 
När jag kom hem så hade jag fått ett litet paket i brevlådan !
En bok jag beställt via en kompis på Facebook då hennes kompis skrivit denna. Ska bli skönt att ha nått att läsa när jag går och lägger mig. Och recension kommer på boken !
 
 
Nä, lite avkoppling med lite målning ska det nu bli. Där ser du Ulla att jag kan ! Ha ha !
 
 
Kommentera inlägget här: