nettanbergh.blogg.se

Trettondag Jul

Kategori: Min vardag 2015, Operation - Gastric Sleeve

 
Onsdag och en ledig dag mitt i veckan. Ganska skönt !
 
Gårdagens middag - falsk risotto med lax och stora räkor från Matvärlden - var jättegott.
Ska sätta in receptet på den falska risotton. Det är ju inget märkvärdigt, men väldigt gott som kan ätas till allt. Och enkelt.
 
Imorse vaknade vi till -12 grader. Brrrr ! Bestämde mig snabbt för att idag tänker jag hålla mig inne och göra lite nytta istället. Har inte hunnit göra så mycket nytta förutom att ta mig en dusch och måla dagens almanacksblad som jag inte gjorde igår.
 
Har inte uppdaterat något om min vikt på länge, men har ju inte haft något positivt att skriva.
Hade gått ner 0,5 kg under julen men 2 dagar senare så hade jag gått upp det igen. Men hallå, vad hände ?!
Sen har det stått stilla ända sen dess. Men imorse ställde jag mig på vågen igen som vanligt och hade gått ner hela 0,2 kg. Ha ha !
 
Har nu 0,4 kg kvar och sen så har jag gått ner 20 kg !
 
Nu blir det lite koll på facebook och sen sätta igång med...... ja, tvätt, plocka undan tomtar och juldukar.......
 
 
 
Kommentera inlägget här: