nettanbergh.blogg.se

- 20 kg

Kategori: Operation - Gastric Sleeve

Godmorgon.
 
Efter att ha stått stilla ett tag på vågen börjar det nu hända saker igen.
Och jag hoppas att det fortsätter.
 
Idag firar jag -20 kg !
 
Magen är mjuk, men platt och rumpan har minskat. Nu är det dax att köpa nya byxor och tröjor då alla tröjor börjar hänga som säckar.
 
Bjuder på en bild på mig själv även om den inte är den snyggste ! Men varför ska man inte visa en bild som är vanlig istället för att jämt stajla till det ?! Håll till godo !!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Ann säger:
    2016-01-09 | 09:26:19

    Jiiipppiiiii gud va kul å shit va smal du är. Tänker inte bjuda på någon bild på mig även kallad tjock-Ann

    Svar: Du e go du ! 💖
    Jeanette "Nettan"

  • Pernilla Johansson säger:
    2016-01-12 | 20:43:41
    Bloggadress: http://nillaskrypin.se/

    Härligt med -20 minus, det har gått fort tycker jag. Jag har stått stilla nu... ett bra tag. upp och ner men det börjar närma sig 1 år sedan jag gjorde min GBP och då kan detta komma... platån.

Kommentera inlägget här: