nettanbergh.blogg.se

Totalt knäpp

Kategori: Min vardag 2016

Det är tur att man är lite knäpp, har lite jäklar anamma och kan skratta åt tokerier efteråt.

Idag har det varit en sån dag. Mycket har gått fel och jag har fixat och donat för att allt ska ordnas rätt igen. Och det var inte jag som gjort fel. Ha ha. Men nu är allt fixat !

För att få allt fixat blev det också 2 timmar extra på jobbet.

Hämtade mannen och åkte och köpte hundmat, tankade bilen och hämtade lite rester och kräftor hos mamma

Köpte också en ny hundsäng åt Robbie. Han älskar ju att krypa under täcken och gömma sig så det fick bli en kattsäng. Ha ha

Nu ska jag sätta mig ner och koppla av en stund. Hällde faktiskt upp ett glas vin. Det är jag värd efter dom här två dagarna.

Sen blir det datorn en stund. Och jobba lite. Hi hi.

Ha en underbar kväll !

KOMMENTARER:

  • Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg säger:
    2016-08-30 | 21:16:51
    Bloggadress: http://mariaanderzon.se/

    Vad fin han är. Har själv 2 chihuahuor <3

Kommentera inlägget här: