nettanbergh.blogg.se

Lördag och sol

Kategori: Min vardag 2016

Vaknade tidigt som vanligt och gick upp och tog hand om hundarna.
Gick ut på altan och satte mig ett tag och kollade runt på facebook och satt och kopplade av med en vaniljlatte.
 
 
 
Christer har skjutsat Nathis till jobbet och jag ska gå in i en dusch och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
Solen lyser ute så man kanske ska passa på och gå ut i trädgården och fixa lite.
 
Veckan har varit kämpig och jag har jobbat över 3 dagar av 5, men det är för att jag vill ha kontroll över allt.
Har fått lära mig en massa saker och det är tur att man inte är feg att fråga saker för annars hade det inte funkat.
 
I torsdags åkte jag och Christer och storhandlade och nu gav vi oss 17 på att vi skulle handla ordentligt så att vi slipper åka och småhandla så mycket. Och det gjorde vi verkligen :
 
 
Nu är kyl och frys fyllda med mat och vi behöver bara köpa lite färska grönsaker och frukt när det behövs. Härligt !
 
Ha en härlig dag / kväll / Valborg !!!!
 
 
 
Kommentera inlägget här: