nettanbergh.blogg.se

God middag !

Kategori: Min vardag 2015

Lite plock hemma idag i hobbyrummet, men också lite avkoppling !
Just nu går tvättmaskinen så lite tvätt ska också tas hand om.
 
Christer har bytt vinterdäck på sista bilen ute i solen och sen också kopplat av.
Sen fick han åka och handla lite med Nathis. Han var sugen på att göra en "look-a-like skomakarlåda", men jag ville inte ha lövbiff utan nått annat gott kött.
 
Det blev flankstek ! Mums, så gott det var. Jag hoppade över såsen och baconet. Det har blivit en favvo med flankstek då man kan få den så himla saftig och lagom rött / rosa inuti.
 
 
 
Då jag visste att vi skulle få över potatismos bad jag Christer köpa fiskbullar i hummersås till mig - den allra minsta. Ha ha ! Den kostade 12,90 och jag fick 3 matlådor med potatismor och fiskbullar till lunch. Ha ha ! Billig lunch !
 
 
Ska fortsätta plocka lite och låta maten glida ner innan jag sätter mig i soffan och kopplar av framför nån film.
 
 
Kommentera inlägget här: