nettanbergh.blogg.se

Söndag

Kategori: Min vardag 2015

Kroppen är inställd på att gå upp tidigt på morgonen och klockan 6 imorse var både Christer och jag vakna.
Vi gick upp vid 7 och har sedan slappat hela fm. Det var riktigt skönt och bara va.
Låg och halvsov en stund framför tv'n.
 
Christer skulle iväg till Michis och kolla om han kunde fixa deras torktumlare då han fått en ny del till den.
Jag hade tänkt förlja med, men Nathis fick ett litet ryck och ville vara hemma idag och pyssla och började städa sitt rum. Sen började vi med klädkammaren och rensade från golv till tak.
Christer fick två stora sopsäckar med "skit" som han släpade ut i garaget inför kast på Lövsta nån dag.
 
Nu har Nathis och jag en klädkammare att gå in i och ta kläder och tom en spegel mot väggen.
Och hur många skor jag hittade var inte sant. Ha ha ! Alla fick inte ens plats på kortet.
 
 
Nu när man är igång igen så fortsätter jag. Och nu går jag in i köket och tar hand om kycklingen jag fått av mamma. Det får bli några pajer av det. Kanske tom hinne baka något. Vi får se ! 
 
Mot Köket !!
 
Kan ju lägga in receptet på vitlöksbröden jag gjorde igår först !
 

KOMMENTARER:

  • mickis säger:
    2015-03-23 | 07:32:27
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.se

    Gud vad gött att få gjort ett sånt röj!
    Vi gjorde tsm dotterns klädkammare härom veckan o det slängdes en del men det mesta nästan en hel sopsäck med kläder som dottern tröttnat på aldrig använder skickade vi till en kompis som har en 14-åring. Hon blev överlycklig!

    Ha en fin dag!
    Kram ❤

  • Susan säger:
    2015-03-23 | 17:03:21
    Bloggadress: http://susan.itelit.com

    Härligt att få ett röjjar ryck.....man brukar hitta en del då=)

    Kramar

Kommentera inlägget här: