nettanbergh.blogg.se

Lite värme

Kategori: Min vardag 2015

Så har det gått några dagar igen.
 
Valle har varit hos veterinären och fick några tänder utdragna då dom var lösa.
Han har tydligen torra ögon så nu kör vi lite apotek på morgon och kväll med lite olika saker. 
 
Efter jobbet på fredagen åkte Christer och jag till Vällingby. Dom hade invigning i en Tele2 butik och jag tänkte hämta ut en ny telefon då min ändå började att knäppa sig lite. Det var röd matta, snören och väktare utanför då det var så mycket folk. Men jag fick min telefon till slut. Sen att sim-kortet inte funkade förrän i går är en annan hitstoria.
 
Nathis åkte i fredags och hälsade på Ullis i Göteborg och skulle va där till på lördag, men kom hem igår.
 
Fick bli några korta rader så här på morgonen innan jag åker till jobbet.
Nu ska jag ut och fixa lite lunch att ta med till jobbet och sen blir det till att åka.
 
 
 
Kommentera inlägget här: